pondělí 3. listopadu 2014

Cibuláčky z kynutého těsta

V poslední době mám opravdu na pilno, ale slíbila jsem vám nějaké nové recepty, tak je sem budu postupně sázet :-)Tyto cibulové koláčky jsem chtěla už dlouho vyzkoušet a až tento týden se konečně zadařilo ;-)




Recept na cibuláčky je tu:
400 g hladké mouky
150 ml oleje
250 ml vlažné vody
25 g droždí
1 lžička cukru
špetka soli
1 vejce
3 - 4 cibule
hrubá sůl
pažitka

Připravíme kvásek z trochy vody, cukru a droždí. Přidáme k osolené mouce, přilijeme olej, vodu a vypracujeme vláčné těsto. V teple necháme cca 1 hodinu vykynout.

Těsto dáme na pomoučenou desku, rozválíme na 1 cm a větším hrnkem či vykrajovátkem vykrajujeme kolečka. Položíme je na vymazaný plech s dostatečným odstupem a potřeme vajíčkem. 
Cibule oloupeme a na drobno nakrájíme a posypeme tím jednotlivá kolečka těsta. Posypeme hrubou solí a pažitkou a necháme ještě cca 15 minut kynout. Poté vložíme do vyhřáté trouby na 160 stupňů a pečeme, dokud cibuláčky nezezlátnou.


Z jedné várky jsem udělala 15 kousků o průměru 10 cm.



Doufám, že jsem vám udělala chutě :-)

Péťa

Žádné komentáře:

Okomentovat