sobota 15. listopadu 2014

Minizákusky vol. 2 - kremrole a tartaletky

Jak jsem se zmiňovala v minulém článku, dělala jsem minulý týden několik druhů minizákusků.Krom větrníčků a věnečků jsem ještě dělala kremrole, tartaletky s vanilkovým krémem a ananasem a brownies. Brownies a tartaletky jsem tu už měla, takže vám tu dnes napíšu postup na kremrole. Je to opravdu snadné a hlavně rychlé.





Recept na kremrole:
listové těsto (já ho většinou kupuju, buď rozválené a nebo tu kostku)
1 vejce

Na šlehačku:
300 ml smetany ke šlehání
moučkový cukr

Těsto rozválíme a ostrým nožem krájíme na proušky 3 cm široké a cca 15 cm dlouhé. Natočíme je na kremrolové trubičky - začínáme od užšího konce, kde těsto přitiskneme. Okraje pruhů by se měli mírně překrývat. 


Pak potřeme vajíčkem a pečeme ve vyhřáté troubě na 170 stupňů dozlatova.


Upečené kremrole sundáme z trubiček lehce. Stačí užším koncem poklepat na stůl a kremrole vám sami zklouznou.

Pak si připravíme náplň. Ušleháme šlehačku a přidáme do ní moučkový cukr podle chuti. Já to má radši sladší. Pokud víte, že kremrole potřebujete mít mimo lednici vystavené a nechcete, aby se roztekly, stačí do šlehačky přidat ztužovač a bude to držet po kupě jako blázen :-)

Na závěr ještě vždy cukruji moučkovým cukrem.


No a to je vše :-) Rychlí a jednoduchý zákusek, který potěší snad každého.

Tak dobrou chuť,

Péťa





Žádné komentáře:

Okomentovat